з питань бюджету, комунальної власності, соціально-економічного розвитку, інвестиційної діяльності, регуляторної політики, малого та середнього бізнесу, житлово-комунального господарства, сфери послуг, транспорту
Голова постійної комісії – Шкляр Катерина Володимирівна
Члени постійної комісії:
Гайденко Олександр Валентинович
Захарчук Оксана Юріївна
Шпагін Дмитро Миколайович
Функціональна спрямованість та основні напрями роботи постійної комісії
1. Попередньо розглядає та готує висновки з внесених на затвердження ради поточних та перспективних планів економічного та соціального розвитку Роздольненської територіальної громади, цільових програм та звітів про хід і результати виконання цих програм.
2. Розглядає питання забезпечення збалансованого економічного та соціального розвитку території, ефективного використання природних, трудових і фінансових ресурсів місцевого значення.
3. Попередньо розглядає внесені на затвердження ради проект бюджету Роздольненської сільськоїради, звіти про виконання бюджету.
4. Розробляє за дорученням ради , сільського голови, секретаря ради або з власної ініціативи проекти рішень ради і пропозиції з питань планування економічного і соціального розвитку територіальної громади, бюджетно-фінансових питань, розвитку економічної реформи і подає висновки з вищевказаних питань.
5. Попередньо розглядає проекти рішень з питань встановлення місцевих податків і зборів та розміри їх ставок у межах, визначених законом.
6. Веде роботу по виявленню додаткових резервів і можливостей розвитку малого бізнесу на території населених пунктів територіальної громади та в поліпшені якісних показників.
7. Вивчає стан і перспективи розвитку підприємництва на території населених пунктів територіальної громади, участь підприємницьких структур у вирішенні соціальних проблем населених пунктів Роздольненської територіальної громади.
8.Погоджує тарифи на послуги в житлово-комунальній сфері, виносить відповідні висновки та рекомендації;
9.Погоджує виділення та продаж земельних ділянок під будівництво соціального житла та інших об’єктів, які використовують газ, електроенергію, тепло, воду, інженерні мережі.
10.Контролює стан експлуатації та утримання об’єктів житлово-комунального господарства незалежно від їх форм власності;
11.Контролює процес приватизації комунального майна, дотримання законодавства з питань приватизації та проводить аналіз її наслідків надаючи раді раз на рік детальний звіт про хід приватизації;
12.Попередньо розглядає і подає погодження про передачу в оренду цілісних майнових комплексів і нежитлових приміщень;
13.Розглядає і погоджує експертні оцінки при приватизації об′єктів комунальної власності;
14.Вносить пропозиції та рекомендації по наданню пільг в орендній платі, щоквартально проводить аналіз доцільності і ефективності від зданих в оренду приміщень.
15.Керується в своїй діяльності вимогами ст. 47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», іншими законами в частині, що відноситься до функціональних питань комісії.
16.Забезпечує підготовку експертного висновку та надання свого висновку про відповідність проекту регуляторного акта вимогам статей 4 та 8 Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.
17.Готує та вносить на розгляд сесії, питання щодо розвитку регуляторної політики.
18.Вирішує інші питання за дорученням сільської ради.